loading...
فروشگاه سیبزمینی
صلواتش بازدید : 51 نظرات (0)

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF 


قیمت محصول : 3970000 تومان


برند : Emersun


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF


 


نقد و بررسی تخصصی

امروزه یخچال‌ها در انواع سبک‌ها و متناسب با نیازهای متفاوت مخاطبین تولید می‌شوند. یخچال‌های سایدبای‌ساید و درفرانسوی معمولا رنج قیمت بالاتری دارند و فناوری به کار رفته در آن‌ها هم پیشرفته‌تر است. این در حالی است که مدل‌های کمبی، دوقلو و هتلی ارزان‌قیمت‌تر هستند. در میان این مدل‌های متنوع، طراحی یخچال و فریزرهای کمبی یا بالا و پایین جمع‌وجورتر است و در نتیجه معمولا ظرفیت کمتری هم نسبت به یخچال‌های درفرانسوی و چهاردر دارند. این نوع یخچال‌ها در هر آشپزخانه‌ای قابل استفاده هستند و به خصوص برای خانه‌های کوچک که مشکل کمبود فضا در آن‌ها هست، مناسب هستند. یخچال و فریزر مدل «BFN20D-M/SF» یکی از دستگاه‌های کمبی ساخت این شرکت است که در ادامه به بررسی خصوصیات کلیدی این دستگاه می‌پردازیم. شرکت «امرسان» یکی از تولیدکنندگان داخلی معتبر است که سال‌هاست در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد.

معرفی یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF

طراحی بالا و پایین در یخچال و فریزر یک سبک قدیمی و پرمخاطب است که هنوز هم طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. امرسان یخچال و فریزر مدل BFN20D-M/SF خود را به سبک کمبی و با امکانات کاربردی به بازار عرضه کرده است. این یخچال طراحی ساده‌ و شکیلی دارد و  در رنگ‌های سفید و خاکستری تولید شده است. یخچال کمبی امرسان با طراحی باریک و ابعاد 68 × 60 × 192سانتی‌متری خود در بیشتر خانه‌ها قابل استفاده است. این مدل به خصوص در آشپزخانه‌های کوچک که ممکن است مشکل کمبود فضا داشته باشند کاربردی است.

فضای داخلی

طراحی باریک دستگاه باعث شده یخچال مدل BFN20D-M/SF ظرفیت متوسطی داشته باشد. این دستگاه با ظرفیت 230 لیتر برای یخچال و 77 لیتر برای فریزر طراحی شده و گنجایش کلی آن به 307 لیتر می‌رسد و احتمالا نمی‌تواند برای یک خانواده‌ی پرجمعیت مناسب باشد.

با بازکردن درِ بالایی به محفظه‌ی یخچال دسترسی خواهید داشت با چهار طبقه‌‌ی شفاف و دو کشوی نسبتا کوچک تقسیم‌بندی شده است. طبقات یخچال از شیشه‌ی نشکن ساخته شده‌اند و برای نگهداری و تحمل وزن مواد غذایی مقاومت کافی دارند. دو کشوی پایینی برای نگه‌داری مواد حساس به رطوبت مثل میوه‌ و سبزی‌های تازه ایدئال هستند. به این ترتیب رطوبت کمتر و سرمای بیشتر کمک می‌کند تازگی میوه و سبزی تا مدت طولانی‌تر حفظ شود. البته اندازه‌ی کوچک کشوها کمی دست و پاگیر است و ممکن است برای نگهداری مواد حجیم‌تر دچار مشکل شوید.

یخچال BFN20D-M/SF با توجه به نوع طراحی و ابعاد نسبتا کوچک خود، ظرفیت متوسطی هم دارد.

امرسان روی درِ یخچال مدل BFN20D-M/SF خود چهار طبقه در نظر گرفته که برای قرارگیری موادی مثل تخم‌مرغ، ظرف سس، قوطی و مواد کوچک‌تر مناسب هستند. طبقه‌ی بلندی که در قسمت میانی قرار گرفته برای نگهداری بطری‌های بزرگ نوشیدنی مناسب است و البته برای قرارگیری دو بطری جا دارد.

یخچال‌های کمبی به دو سبک کلی طراحی می‌شوند: فریزر بالا و فریزر پایین. BFN20D-M/SF یک دستگاه با فریزر پایینی است. در اکثر مدل‌های فریزر پایین، طبقات فریزر به صورت کشویی طراحی می‌شوند تا کاربر بتواند دسترسی راحت‌تر به مواد منجمد داشته باشد و این مدل هم از همین قاعده پیروی می‌کند. با طراحی کشویی دسترسی به مواد انتهایی فریزر هم راحت است. فضای فریزر BFN20D-M/SF از سه طبقه‌ی بزرگ کشویی تشکیل شده است که البته شفاف نیستند و برای مشاهده‌ی اقلام داخلی حتما باید کشوها را بیرون بکشید.

عملکرد

آبریز بیرونی قابلیتی پرطرفدار در یخچال و فریزر است که معمولا در تمام مدل‌های پیشرفته به چشم می‌خورد. اکثر یخچال‌های سایدبای‌ساید و درفرانسوی از این قابلیت بهره می‌برند و استقبال زیادی که از این ویژگی کاربردی شده باعث شده شرکت‌های تولیدکننده حتی در مدل‌های کمبی و دوقلو هم از آن استفاده کنند. آبریز پدالی که در قسمت میانی یخچال قرار گرفته کاربری بسیار آسانی دارد. البته از آنجایی که این مدل به شیر آب متصل نیست، مخزن آب آن باید به صورت دستی پر شود و این مخزن بخشی از فضای داخلی یخچال را اشغال کرده است. گفتنی است یخچال مدل BFN20D-M/SF کارکردی بدون برفک دارد. این مدل با رتبه‌ی مصرف انرژی A تولید شده و البته از سیستم کاهش‌دهنده‌ی مصرف انرژی بهره می‌‎برد.

 

برای تنظیم دمای کار یخچال و فریزر و استفاده از سایر قابلیت‌های دستگاه، پنل باریک دیجیتالی روی درِ بالایی دستگاه تعبیه شده است. محل قرارگیری پنل در ارتفاع بالا و دور از دسترس کودکان است. با این وجود برای اطمینان بیشتر، قفل کودک هم برای این پنل در نظر گرفته شده است. از مزایای قابل توجه این مدل، امکان انجماد سریع آن است. قابلیت انجماد سریع امکانی کاربردی است که به خصوص در مواقعی که می‌خواهید خریدهای جدید را که داخل فریزر گذاشته‌اید به سرعت سرد کنید، به کار می‌آید. این عملکرد با سرمایش سریع و شدید محفظه‌ی فریزر مواد تازه اضافه شده را خنک می‌کند و در عین حال به سایر مواد غذایی آسیبی نمی‌زند.

ویژگی انجماد سریع یک امکان کاربردی برای فریزر است که مواد تازه‌تر را در کوتاه‌ترین زمان سرد می‌کند.

جمع‌بندی

یخچال و فریزرهای کمبی همیشه گزینه‌ی خوبی برای آشپزخانه‌های کوچک‌تر بوده‌اند. این دستگاه با ظرفیت 307 لیتر می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای اکثر خانه‌ها باشد اما به دلیل ظرفیت متوسط به خانواده‌های پرجمعیت توصیه نمی‌شود. سیستم بدون برفک، آبریز بیرونی و قابلیت انجماد سریع در کنار هم یک یخچال سطح متوسط کارآمد را تشکیل داده‌اند که با قیمت به صرفه به بازار عرضه شده است.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF
یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF

 


 
















مشخصات، قیمت و خرید یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۶ نقدیخچال و فریزر «امرسان» مدل «BFN20D-M/SF» با ارتفاع نزدیک به دو متر، یک یخچال مدرن و کارا به‌حساب می‌آید. این یخچال دارای چهار طبقه در محفظه و چهار طبقه‌ در درب ...




لیست قیمت یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP | ترب





خرید یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP ، خرید Emersun BFN20D-M/TP Refrigerator ، لیست قیمت یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP ، لیست قیمت ...





Emersun BFN20D-M/SF Refrigerator فروشندگان و قیمت ...







رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ رأییخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF Emersun BFN20D-M/SF Refrigerator لیست فروشنده / گارانتی‌های این محصول فیلتر فروشندگان بر اساس : رنگ : سفید ...




يخچال فريزر بالا پایین 20فوت یخسازدار امرسان مدل BFN20D ...






‎ریال ۴۰٬۷۲۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۲٬۵۲۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبار
یخچال فریزر ایرانی امرسان مدل BFN20D-M/TP، یکی از مجهزترین و کامل‌ترین یخچال‌های بالاپایین شرکت «امرسان» (Emersun) محسوب می‌شود. بارزترین مشخصه‌ی این ...




یخچال فریزر پایین امرسان 20 فوت سفید مدل Emersun ...





یخچال فریزر پایین امرسان 20 فوت مدل BFN20D-M/SF سفید رنگ , مصرف انرژی A , آبسرد کن , گردش هوای چند گانه , مدرن و شیک ,ضد برفک , یکی از جدید ترین یخچال ...





یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SFEmersun BFN20D ...







رتبه: ۰ - ‏۱ رأیمشاهده، بررسی و خرید یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.




مشخصات ، قیمت و خرید یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D M/SF





جدیدترین مدل های یخچال و فریزر با بهترین قیمت , خرید اینترنتی یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D M/SF ,





امرسان یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF





Emersun BFN۲۰D-M/SF Refrigerator. ... امرسان یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF. Emersun BFN۲۰D-M/SF Refrigerator. امتیاز محصول: ...





بهترین قیمت یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF ...





قیمت مناسب یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF Emersun BFN20D-M/SF Refrigerator و خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران.





یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF | فروشگاه ...





یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF؛ مصداق توانستن به سبک ایرانی با عرضه این یخچال و فریزر دیگر خرید محصولات مشابه خارجی توجیه اقتصادی و عقلانی ندارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری